ຄວາມຮູ້ພື້ນຖານກ່ຽວກັບ CG ຕອນທີ 1 ຈຸດຈໍ້າເມັດພວກນີ້ ມີໄວ້ເຮັດຫຍັງ?
ຫລາຍຄົນທີ່ມັກເບິ່ງຫນັງ ຫນ້າຈະສົງໃສວ່າ ຈຸດຈໍ້າເມັດພວກນີ້ເຂົາຈໍ້າໃສ່ຫນ້ານັກສະແດງເພື່ອຫຍັງ?
ສະບັບຄົນທົ່ວໄປອ່ານແລ້ວເຂົ້າໃຈງ່າຍ
ຄຳຕອບຄື ມີໄວ້ຈັບຈຸດເຊັນເຊີ້ການເຫນັງຕີງຂອງວັດຖຸ ທີ່ເຊື່ອມໂຍງກັບ ພາບຈຳລອງ 3D ໃນຄອມພິວເຕີ້
ຍົກຕົວຢ່າງ ບໍລິເວນຫນ້າ ມີດີເທວລ໌ທີ່ລະອຽດສູງ ເປັນຕົ້ນຮ້ອຍເຫນັງຕີງຂອງຜິວຫນ້າ ທີ່ເກີດຈາກການສະແດງທ່າທາງ, ເວລາຄົນສະແດງອາການເວົ້າອອກມາ ບໍລິເວນຜິວຫນັງອ້ອມປາກຈະມີການເຄື່ອນໄຫວ ຮ້ອຍຈຳເມັດດັ່ງກ່າວ ຈະເຄື່ອນໄຫວໄປນຳ ຈາກຈຸດທີ່ມີການເຫນັງຕີງ ກາຍເປັນການເຄື່ອນໄຫວຂອງວັດຖຸ ປະມວນຜົນໄປຫາພາບຈຳລອງໃນ 3D ທີ່ສ້າງໄວ້ ໃຫ້ມີຊີວິດຂຶ້ນມາ
ສຳລັບບໍລິເວນແຂນ, ຂາ ແລະ ອື່ນໆ ທີ່ມີດີເທວລ໌ຫນ່ອຍກວ່າໃບຫນ້າ ກໍຈຳເມັດຫນ່ອຍຈຸດນັ້ນເອງ ສາມາດເຄື່ອນໄຫວໄດ້ແລ້ວ ຕ່າງຈາກດີເທວລ໌ບໍລິເວນໃບຫນ້າ ທີ່ຕ້ອງຈໍ້າເມັດເຊັນເຊີ້ຫລາຍຈຸດ
ປັດຈຸບັນ ມີຫລາຍຄ້າຍໂປແກຼມ ທີ່ຄົນໃນດ້ານນີ້ ນິຍົມໃຊ້ງານໃນການສ້າງວັດຖຸຈຳລອງ 3D ເປັນຕົ້ນຕະກຸນ Maya vs 3ds Max vs Houdini vs Cinema 4D vs Blender vs ແລະ ອື່ນໆ
ສ່ວນເຄື່ອງມືເທັກໂນໂລຊີທີ່ເສີມເຂົ້າມາ (ອຸປະກອນໃນຫົວນັກສະແດງ) ຈະຊ່ວຍປະຫຍັດເວລາໃນການເຫນັງຕີງຈາກການຈົບໃນໂປຣແກຼມ 100% ແລະ ສ້າງພາບເຄື່ອນໄຫວໃຫ້ລະອຽດຂຶ້ນ ຈາກການເຄື່ອນໄຫວຢູ່ພາຍນອກ ເຊື່ອມໂຍງຫາການເຄື່ອນໄຫວພາຍໃນຄອມພິວເຕີນັ້ນເອງ
ຫມາຍເຫດ: ໂປຣແກຼມກໍສາມາດເຮັດໄດ້ໃນໂຕ ຂຶ້ນກັບສັກກະຍະພາບຂອງຜູ່ສ້າງ
ເຄື່ອງມືເສີມນີ້ພຽງສາມາດເຮັດໃຫ້ຫລາຍຢ່າງງ່າຍຂຶ້ນ* ໂດຍທີ່ບໍ່ຈຳເປັນຕ້ອງຈົບຈາກໂປຣແກຼມ 100%